Veckans bästa.

ja, veckans bästa kommentarer står inga mindre än mina sambon för.
Först ut var Lovisa en morgonlektion i matte. Vi jobbade med sannolikhet och en fråga var hur stor sannolikhet det var att en gräshoppa kan hoppa till månen.
Lovisa: Jo, men det skulle kanske kunna gå...
Jag: Nej, klart det inte skulle!
Men efter en stunds funderande blev jag också tveksam. Eller jo, det kanske det skulle.
Tillslut insåg vi båda iaf att ingen gräshoppa i hela världen skulle kunna hoppa till månen och det gav oss en hel del skratt!

Den andra kommentaren stod Lisa T för. Vi satt och kollade på Australien och kikade efter hunkar när vi konstaterade att många av deras kroppar inte är proportionella och att deras huvuden var väldigt små.
Lisa säger då denna smarta kommentar: Fast det är klart, huvudet växer ju inte.
haha, nej man har samma lilla huvud som när man är liten? haha.

Övrigt som har hänt i veckan är; jag satte mig på en clementin som låg under lovisas täcke i hennes säng så den blev helt platt. Vi skrattade som as efter det. Sen skulle Lovisa & Lisa värma ngt i mikron och plötsligt började det lukta bränt som bara den. Det visade sig då att det låg en blyertspenna i mikron(hur den hamnat där har vi dock ingen aning om) iaf så stinker det nu varje gång man värmer ngt i mikron.


Postat av: carri

hahaha, detta var rätt underhållande, faktiskt! ;D

2008-01-13 @ 08:35:33
Postat av: Lisa

hahahah, ni är smarta ni! jag med för den delen,jag är en skam för alla naturare där ute :D

2008-01-20 @ 16:15:34
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!