Nytt år - nya möjligheter.

Yes folks, 2008 nu då. Tjohejsan vilket år det ska bli, jag menar det är året jag fyller 18, året jag förhoppningsvis tar körkort, åker på en liten tripp utomlands, vinner sm-guld, får min efterlängtade beach-mage, tar 3 meter i spänst, träffar Mr. Right, eller okej, inte Mr. Right men Mr. För-tillfället-och-ha-lite-kul, lyckas tjäna en himla massa pengar eller kanske vinner på lotto. Okej, man ska väl inte ha för höga förväntningar, men man måste ju iaf hoppas.

Året till ära har jag faktiskt givit ett nyårslöfte vilket nog aldrig har hänt. Men det här är ett seriöst år, lr ja, jag försöker iaf. Så löftet är: Biffa som fan på gymmet o aldrig mesa, endast äta godsaker en gång i veckan ( och då alla godsaker, såsom kakor, chips, popcorn, glass) och maxa på testerna. Löftet har jag givit med min gode kompanjon Karin J. Vikterlöf och håller hon/jag det inte blir det till att betala 500 kronor.

Well, annat som man har sysslat med har väl vart volleyboll & skola. Spelade Gp också och kom tvåa, precis som vanligt. Men det ska det bli ändring på. Borde egentligen sitta och läsa Brittisk historia som jag har prov på imorn och latinska prefix som jag har fett läxförhör på men vad tusan mitt hallonte och datan är mkt roligare sällskap. För den delen tkr jag att jag förtjänar lite vila för just nu känner jag mig som en åldring av all träningsvärk. Hade jag fått äta godis hade jag nog försökt bota värken med det. Men nej, för jag kan behärska mig själv. ahha.

Jag och Emma anmälde oss till körskolan idag också, så nu är man ett steg närmare körkortet. Hoppas jag har det till sommaren så jag kan åka o hälsa på alla trevliga filurer som bor här runt om i Sverige.

Nehepp, dags för plugg igen. Adios!


Postat av: Lasse

well well, nu finns alla löften på pränt så nu kommer ingen undan

2008-01-11 @ 11:40:39

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!