I just want to say hello again.

Det har vart en bra helg. :) yes yes yes. Spelat två matcher som gick bra, spelade ena mot hemmalaget Gislaved vilket kändes lite knasigt eftersom jag egentligen skulle vara på andra sidan. Men men, det gick bra o vi vann iaf! :) Annars så har mamma o Ida vart här också & sen på kvällen gick jag, lisa, pappa och Christina ut och åt. Det blev kinamat och det var kalasgott! Saknar min bror däremot... och mina 500 kronor som han har lånat ;)

var en tripp med karin & jenny i stan idag med och kollade lite. Sen tog vi en fika, måste säga att det tar emot att inte få äta ngn kaka men som tur var var jag ju inte ensam iaf. Snart blir det pannkaksmys med karin o emma. Det ska bli supergott. Undra om vi ska tävla idag igen jag o karin; om vem som gör finast pannkakor. Men jag ska säga dig Karin att jag har faktiskt lärt mig att vända pannkakorna i luften nu, slå det om du kan ! ;)

Hm, det är fortfarande väldigt kallt om kvällarna o nätterna och om dagarna, även om Lisa T är ganska duktig på att hjälpa mig hålla värmen :P har kollat på heroes o somnat hos henne några nätter nu. Men som vanligt, det skulle inte vara fel att hålla någon annans hand ibland. Men kärlek är överskattat, eller? På tal om heroes, fan va kul det skulle vara om man kunde ha någon kraft och göra något som ingen annan kunde. Jag menar, tänk typ att kunna flyga som West. Det närmaste jag har varit att flyga var när vi segelflög. Det är nog en av de häftigaste upplevelserna jag har vart med om, man kände sig så oskyddad liksom. Det skramlade i flyget så att man trodde att det skulle gå sönder. Men det är nog enda gången som jag har njutit av känslan att vara livrädd och må illa. :)

well, snart pannkaksdags people!



Postat av: Karin

Vänta du bara, jag kan också kasta!
.. har kunnat ialfal :P
Du är bra, bättre, bäst och snart är det skattjakt på riktit.
Alla killar här kan väl inte vara skit lr ?! ;O

2008-01-21 @ 18:24:40
URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: jessica

hehe men tack linn, men de gick inte så bra :P hahahah du var duktig som vanligt! ja, jag tyckte också de kändes väldigt konstigt att möta er, är ju van vid att spela i samma lag :) hehe tack DETSAMMA!

2008-01-21 @ 21:43:03
URL: http://jlakatos.blogg.se
Postat av: carr

HAHAHA shit vilken NÖRD hon är!
Hon ringde mig först, och jag svarade, men hon sa inget, jag hörde bara.. musiken och allt annat. Samtalet bröts och hon ringde upp ganska fort igen, men jag var supertrött så jag tryckte bort henne. HAHA, men förlåt alltså;p inte min mening att utsätta dig för det där;p

2008-01-21 @ 21:49:58
Postat av: c

men du måste svara ngn gång
jag vil ltacka för den feta presenten!

2008-01-29 @ 08:05:56
URL: http://carinabrandbu.blogg.se
Postat av: lisa

mawmawmaw, jag kommer alltid finnas här för att värma dig älsklinglinn. men jag håller med, vore inte helt fel att ha nån annan att mysa med också :3 oohw, vissa dagar är värre än andra, men annars klarar jag mig finfint med dig sötis :) hihih. kraaam!

2008-02-06 @ 14:58:37
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!