Would you mind if I get naked?

jaha ja. sitter o har precis pluggat klart. Eller iaf pluggat så mkt som jag pallade med. Så jävla skoltrött är jag nu, det är helt sjukt. Men men, längtar till påsklovet:) då blir det chill och förhoppningsvis lite partaj.

I helgen blir det norrland om ryggen pallar. Men det gör den nog antagligen, har typ inte haft ont idag så det är nog bra nu tror jag ! hoppas fortfarande på vinst. Är trött på detta eviga förlorande. usch usch usch.

annars, Lovan är bra bra bra bra och jag vill till Barcelona nu. NU!



Postat av: lasse

hm ryck upp dig tös, pappa tycker om dig även om du är skoltrött

2008-02-28 @ 08:04:59
Postat av: c

oj, norrland! långt!

2008-02-28 @ 12:19:19
Postat av: Karin

Vi kan kämpa oss igenom skoltröttheten tillsammans ;D haha
PLugga... mmm, det är så man ska tänka! :P

2008-02-28 @ 19:56:42
URL: http://karinen.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!