The show must go on.

Jag är så dålig på det här med att blogga, jag pallar aldrig. Men ska bättra mig, om jag orkar. Nu borde jag egentligen plugga lite matte, men det orkar jag inte det heller så det får väl bli ikväll när jag är så mkt piggare. höhö. Ska träna snart, ska bli gött. Skulle egentligen behöva raka benen innan, men vem orkar det?
Vintern är verkligen värdelös, jag hatar den. Kallt, kallt, kallt, grått, grått, grått, slask, slask, slask.
Himlans tur att det finns Lovisor här i världen som kan pigga upp dagarna med värdelösa, men ack så roliga historier. :)

det var allt jag orkade idag. XoXo ;)



Postat av: c

XoXo to you to! ;) mein gott, nördar

2008-02-08 @ 13:22:23
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!