It's friday I'm in love!

LOV! Gud vad underbart att inte behöva stiga upp innan sju på morgonen för att göra ngt man inte tkr om. Många dagars chill om morgnarna nu plus att jag ska åka hem till Gislaved och mysa. aw underbara underbara lov. Allt det där med att gå i skolan och utbilda sig, det verkar faktiskt inte vara ngt för mig ;)

Men innan det blir ledigt helt har vi en match mot jkpg. Imorgon ska de få stryk! Jag är taggad. Efter matchen bär det av hem till gislaved och till farfar som fyller 80! Jag sa som förslag till farfar att vi kunde ordna ett 18/80-års kalas för oss två men då skrattade han bara åt mig. Kanske ska försöka lura brorsan på ett 18/20 år kalajs istället. jaja, det löser sig nog.

ikväll blir det nog bara slappande framför teven med brudarna. är trött -.- Börjar bli lite smått godissugen nu också men det får nog gå, vill spara min dag lite längre.

och ännu en gång bara för att jag är en sån nörd .... XoXo ;)


Postat av: ????????hehehe ja de du

kalas kalas,ja vet ja men att du skulle få ligga länge på mornarna kandu drömma om
;)

2008-02-08 @ 22:03:50

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!