Knowing nothing is better than knowing it all.

Farväl vackra 2008.

Det har verkligen varit ett galet bra år. Bättre än jag nånsin kunde ha föreställt mig. Tvåtusenåtta eller tjugohundraåtta  var året då:

- våren var den absolut bästa tiden. Balkongsolande med lovisa, beachlirande, ja, ni fattar.
- Barcelonatripp
(jag o lovan irrade runt på barcas gator, sjukt underhållande)
- Knegande på Gislaveds Folie (mindre roligt, men pengarna var minst sagt behövliga)
- Alanya m. gislavedssystrarna (har väl aldrig haft så sjukt roligt någonsin!)
- Island U19-NM (valar, låång resa, allmänt mys)
- Tjeckien m. nittiorna (kort sagt, det finns inte några som oss)
- Volleyboll, volleyboll, volleyboll.
- Och allt det där andra jag borde nämna fast inte orkar.

Välkommen 2009.

Jag är mer än redo för ett nytt år! Det kan väl bara bli bättre? Jag älskar nya utmaningar, samtidigt som jag är livrädd för dem. Jag antar att det här året kommer bjuda på en hel del nya saker och förändringar. Vilket kommer vara både sorgligt och roligt. Jag tänker inte ge ett enda löfte i år, jag är alldeles för bra på att bryta dom. MEN jag hoppas att jag blir liiite bättre på det här med att spara pengar, planera, ta saker för vad de är och njuta av nuet. You only live once, right?



Postat av: Lisa

Haha linn, "2008 var ett galet bra år!" "2009, det kan bara bli bättre!" Haha, lite motsägande?;) GOTT NYTT ÅR BRUDEN!!!

2009-01-01 @ 15:05:02
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!