I can't abide standing outside the fire.

Jag fullkomligt älskar lov och nu har jag äntligen tagit mig tid till att läsa en bok. Jag brukade älska böcker, eller jag älskar fortfarande böcker men i mitt nya liv som upptagen kvinna har tiden helt enkelt inte räckt till. Men nu finns den här, eller rättare sagt jag tar mig tiden. Och jag är förlorad och fullkomligt uppslukad av fantasivärlden. Men jag kan inte annat än älska det! Älskar att försvinna från min egen verklighet då o då, av någon outgrundlig anledning känns den inte alltid lika spännande.

Men har hursomhelst tagit en paus nu och snart ska jag bege mig över till vikkans place och träffa carrie som nyss anlänt från Norge. Vi ska ännu en gång se på Wimbledon och de kommer ännu en gång dö över hur snygg peter, peter colt är. Måste erkänna att han är rätt het ändå, fast han brädar ju inte Johnny Depp. Det gör ingen!



Postat av: carrie

hehe jag visste att du tycker att han är snygg,

hehe.

2008-12-29 @ 16:38:31
Postat av: lisa t

jag har faktiskt också läst en bok! och ingen, INGEN brädar johnny depp!! ;)

2008-12-30 @ 13:28:05

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!