Du ler sådär så jag går mitt itu.

Sitter i min älskade soffa hemma hos papi nu, brasan är tänd, jag är invirad i en filt, teven är på och min sönderzappade fjärrkontroll är inom lagom räckhåll. Fighten om huruvida vi ska kolla på Die Hard eller Love Actually är i full gång trots att det redan gått en halvtimme på båda filmerna. Papi är dock en aning irriterad eftersom jag både vill ha hans data o kolla på Love Actually.

Hursomhelst, matchen tänker jag inte ens kommentera. Ladda om för en nystart efter jul istället. Nu kom pappa med sin aladdinask också. Gaah, perfekt!

Nu satte pappa på Montepython istället. Underhållning på hög nivå, eller?


och där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick,
allt jag hade förstorat.


Postat av: Lisa Jiiiii

här hemma behövde jag inte fightas om loveactually som tur var :)

2008-12-20 @ 23:41:14
URL: http://required.blogg.se/
Postat av: karo

Jag sooov till Love actually ;D

Precis som det ska va :)

Saknar dig, hoppas du får ett toppenlov, vi rings snart <3

2008-12-21 @ 11:07:25
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: papi

hörrru du du......... halva min aladin för å få se på nåt annant än Love.....men de var de värt ;-)



kram P

2008-12-21 @ 23:30:08
Postat av: Lisa

haha vad sött:) GOD JUL LINN!!! :D

2008-12-23 @ 22:06:04
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!