Slide to the left!

Bara för att jag tycker synd om min efterlängtade sambo Lisa. Stackarn är sjuk jämnt och ständigt och jag känner mig faktiskt skyldig till hennes senaste epidemi. Nu hoppas jag dock på att hon, efter en hejdundrandes massa kurer av antibiotika och hostmedicin, är på bättringsvägen och håller sig frisk i höst. För hösten kommer bli kalas, jag bara känner det på mig.
 - 90orna ska till Tjeckien. ( jag o pirre bara måste visa världens bästa affär där, nämligen LIDL! ;) haha)
- Jag & karin ska numera bli skillade på inget mindre än bingolotto.
- Emma pee kommer numera dela kök med oss.
- Vi är ett år äldre & ett år klokare ?
- Mera löften om icke-godisätande ska ges och hållas.
- och en hel massa mer! :)

bästa låten just nu, direkt från alanyas godaste restaurang: chacha slide! ;)



Postat av: Lisa Jiiiii

trean kommer bli bäst :)

2008-08-12 @ 20:53:53
Postat av: karin

kan inte bli annat än bäst, och att bli miljonärer vore ju bara ett plus i kanten liksom ;) hihi <3

2008-08-13 @ 16:12:41
URL: http://karinen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!