It's time for a change.

Augusti. Sommaren - slut.
Faktiskt känns det så och är så med, nästa vecka börjar ju fan skolan igen. Helt galet! Och i helgen bär det av upp till Falköping igen. Ska bli gött att komma tillbaka till sitt rum och sina egna grejer igen. Speciellt mina sambos som är sjukt efterlängtade! :):) Detta året ska och kommer att bli det bästa & sista året i skolan. Det får inte bli på något annat sätt. Sen är man liksom klar, dags att göra nytt val, dags för att hitta en väg och få nya erfarenheter. Det där skrämmer alltid mig, fast på ett sådant där bra sätt liksom. Jag älskar utmaningar. Bara det inte handlar om att simma med äckliga maneter ;)

Ett ord för sommaren; HELT JÄVLA UNDERBAR!  Vilket helt enkelt beror på förra veckans tripp till Alanya. Det var helt oslagbart och jag kommer aldrig någonsin att glömma det. Längtar så sjukt mkt tillbaka!

Höst: Imorn färgas det hår och klipps av, dags för en ny Linn. För dendära som satsar lite, eller åtminstonde försöker och som har bestämt sig för att ha jävligt kul på vägen. Jag vägrar att ha tråkigt. Numera är jag en tråkvägrare. punkt!

Så dags för lite underhållning på teven. Imorn lär jag vakna upp med en hel massa träningsvärk - UNDERBART! :)

Nu är det Måndag snart, och jag lever för ikväll!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!