Äntligen!

jag har mitt körkort nu! äääääntligen! :D:D:D

Är tillbaka i Falköping också. Känns skönt, fast lite små konstigt. Är som vanligt igen med det mesta. Snart träning, vilket jag faktiskt har saknat, så nu gäller det att träna stenhårt. Vill så gärna komma med till NM! Det skulle vara så roligt! Oavsett hur det blir med det så har vi 90:or iaf tjeckien att se framemot! Och det gör vi med!

måsta käka  o kolla höjdhoppsfinal nu!


Postat av: karin

GRATTIS baaaaby!

2008-08-19 @ 14:11:42
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: carina

det glädjer mig att du kollade på OS... & att du tog körkort HALLÅÅÅ! :D Jag ringer dig igen ikväll :) love ya!

2008-08-19 @ 19:39:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!