Ännu mer regn.

jag spyr på detta väder. Äckliga, äckliga sverige. Jag hatar varenda regndroppe som når marken och varenda grad som kommer under 15 grader celsius. Det kan inte vara bra för mänskligheten att leva mer än trehundra dagar om året utan sol och värme. Det är inte kul att vakna på morgonen för att återigen höra smattrandet på fönstrena, samma smatter som man hörde när man gick o la sig. Usch!

Till råga på allt har nu även jag smittats av någon sorts epidemi. Tadödpåmigjagvillinte. Och självklart har vårdcentralen inte tid för mig förrän nio imorn bitti då min äckel-hals ska undersökas med fobi-träpinnar. Hursomhelst hoppas jag att det inte är så farligt och om det skulle vara det hoppas jag att jag får några superpiller som gör mig fitforfight tills måndag. För då jävlar!

Borde börja packa nu, och städa och tvätta. Jag tycker inte om borden och måsten. ;P



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!