Raindrops keep falling on my head...

Måndag igen. Känns som att det alltid är måndag när jag skriver här, men har ganska mkt tid på måndagar. De är rätt ljuvliga faktiskt, har bara två lektioner och idag har jag inte någon träning heller. Fast idag känns det inte som en ljuvlig måndag trots allt och varför har jag ingen aning om. Men jag antar att vissa dagar är bättre eller sämre än andra. Att det regnar idag gör ju inte saken roligare direkt. Men jag ska inte klaga.

I helgen gick det hyfsat. VIssa matcher spelade vi kanonbra och andra spelade vi inte ens volleyboll. Men det var kul iaf. :)

Saknar Carina och alla våra myskvällar, trots att hon har blivit en såndär nyttighetsnisse som bara käkar morötter och jag får sitta där o svulla choklad själv. Har funderat på att bli lite nyttig själv, men sen.. nej jag skulle aldrig palla. Finns alldeles för mkt godsaker här i världen. Fast igår tänkte jag faktiskt vara nyttig, men inte fan gick det när EMma tvingade ner mig till ICA o lät mig stå o se på när hon plockade lösgodis. Då var trycket för stort så jag var tvungen att köpa lite (A). Men jag köpte inte mkt och åt knappt upp hälften så jag är ju på väg mot rätt håll iaf.

Snart spanska, ska spela in vår dialog. Dags att fila på skådespelartalangerna. ;)


Postat av: carri

haha, duktig du är;) duär ju faktiskt på väg åt rätt håll, som du själv sa:p haha.
btw så värkar ert schema vara det mest softa ever:p damn.
miss you<3

2007-09-11 @ 11:47:20
URL: http://carinabrandbu.blogg.se
Postat av: alnäs

haha, gud jag är vekrligen imponerad av dig, du är ju lika inne i mat och godis som jag är ;) förresten, du var också duktig i helgen :) som alltid! kul att träffa dig!

2007-09-13 @ 19:10:50
URL: http://johnana.blogg.se
Postat av: Anonym

yo yo yo falköpingfolket kommer ni hem nästa helg? -det är parken, WOHO (okej det suger men ändå) HAHAHA!

2007-09-13 @ 21:10:54
URL: http://antonela.blogg.se
Postat av: carri

ey, ta det lugnt ikv när du går ut va! ;)

2007-09-14 @ 16:49:24
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!