Monday morning; hesitate, I can't get out of bed.

yes, den här morgonen var det så jävla segt att gå upp. snoozade alldeles för många ggr men snabb som jag är hann jag med allt jag skulle ändå. Jag har faktiskt, tro det eller ej, tvättat. Så nu hänger det en massa rena trosor o strumpor på tork. :) Vilket är en ganska så skön känsla, man känner sig duktig. På tal om att vara duktig så har jag även denna termin införskaffat en kalender. Jag hade nämligen planer på att bli duktig och ansvarsfull men jag lyckas på något sätt glömma den där lilla boken och allt som står i. Ja, egentligen skulle jag inte alls sitta här framför datan för egentligen har jag en sisådär tusentals läxor att göra inklusive tyska och Gerdan kommer inte alls att bli glad om jag inte gjort den. Men, jag orkar inte nu.

I helgen vart jag o Emma i jkpg med familjen pettson. Vilket var himlans trevligt , shoppade lite och det bästa av allt är att jag har mkt pengar kvar trots någorlunda dyra inköp :) Det känns så bra med pengar, måste se till att kunna jobba lite ngn ledig helg. Efter shoppingen bar det hem till Gislaved där det regnade i princip hela tiden. Tiden spenderades med mamma o lillasyster, vilket var skönt.

ska snart tillbaka till skolan, har en lektion kvar. Sen hem igen o sen blir det träning. Jag ska bli muskelknutte ^^ haha, lr inte. Men i år börjar jag tänka på beach 08 redan nu, så då måste man ju bara lyckas?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!