Life is gooooooood!

Linn är glad o på kalashumör, trots att hon känner sig lite småsliten. Men vad gör väl det när det är fredag ochman har alla små filurer som man tkr om runtomkring sig? absolut ingenting :) plus att imorrn så ska vi till borås o spela knallecupen, hoppas det blir kul vilket jag tror att det kommer. o nu har vi gjort en suverän pasta-sallad med massa tjofs i. Eller ja, tjofset är typ pasta & kyckling, men ändå den är god !

o snart kommer karin hem med en chokladkaka till mig ! Ikväll är det svullo-kväll och jag tkr faktiskt att jag förtjänar den eftersom jag lyckades motstå ett ballerinakex igår. Det är faktiskt väldigt duktig om man är som jag.

well, imorn får jag träffa mormor&morfar, ida, mami o papi. Bror den jäveln skulle jobba så han lär man ju inte se, vilket inte är så ovanligt. Saknar dock min käre bror, han är trots allt rätt bra :)

so long. ; )


Postat av: alnäs

yes,imon ses vi linnnnnnn :D

2007-09-07 @ 21:35:33
URL: http://johnana.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!