I'll shiver the whole night through.

Ja, jag är riktigt dålig på att uppdatera. Men jag har så HIMLA stressigt liv. Eller inte alls. Jag är antagligen bara för lat. Egentligen skulle jag försökt plugga lite engelska nu, men ingen inspiration - inget plugg. För den delen känner jag mig inte helt pigg heller, somnade nyss framför vänner och jag menar, då kan man ju inte vara ngt annat än sjuk ;)

Så, vad har hänt i mitt liv? Som vanligt inte mkt alls. Jag har pluggat till ett antal prov som alltid är lika tråkigt, jag har festat lite och självklart spelat en hel massa volleyboll. Något annat som jag också har vart ganska bra på, men som jag dock inte är lika stolt över är att ha proppat i mig onaturligt mkt godis. Jag känner mig som en FET groda. Men får väl ösa på lite mer på träningen så blir jag väl någorlunda normal igen.

I natt sov lisa hos lilla mig, kände för lite nattlig sällskap o ja, kan man inte få någon av det manliga könet får man ta det bästa man har nämliga lisa! Men hon fick dock sova på golvet, vi orkade inte trängas i en liten 90-säng. Ganska snart, efter ytterst lite pratande o några sidor lästa i pluggböcker somnade vi. Men strax efter vaknade jag efter ett ljud jag inte hört på länge... Lisa SNARKADE! Precis lika högt som far min brukar göra. Efter några minuters försök till att somna om & ett högt suckande från min sida gav jag tillslut upp:
"Lisa?"
"SNAAAAAAARK"
"Lisa?!"
"Mmm?"
"DU SNARKAR!"
"Ja"
Sen ljuvliga tystnad. :) hahaha, lisa är allt bra hon. bäst bäst bäst. efter mig då! ;) höhö

Snart så är det lov också. VIlket betyder HEM och vilket betyder knegande på fabriken med vikki, men även Carinaträffande och massa mor&lillasyster papi&storebror laget farmor&farfar & tillochmed mormor&morfar. Sen ska jag allt se till och ha lite träffar med vår kära bil. Körkort 2008! yeees.

Nu ska vi pimpa kök! :) later guys.



Postat av: carri

du får allt ta&lägga upp några bilder på ert.. ehm, pimpade kök, tkr jag! ;)

2007-10-23 @ 20:16:14
Postat av: Lisa (:

hahahah, förlååååt linn!! hoppas du sover bättre utan mig nu på lovet ;) yeeey, vårat pimpade kök blev ju bäst :P mer hemtrevligt iafl.. eller aa :)
pusselipuss!

2007-10-29 @ 18:50:44
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!