and when the worlds keep spinning round...

my world's upside down.

två inlägg, på en vecka. Jag är så bra! haha, lr inte alls med tanke på att jag sitter framför den här burken med en fet jävla godispåse. Så det där med att försöka vara lite nyttigare funkar inte alls för mig och jag kan verkligen inte hjälpa det. Jag har noll självdisciplin.

Iaf har dagen vart bra, har inte haft många lektioner alls plus att det lyckades bli en sovmorgon idag med. Och så är det ju torsdag idag med vilket innebär att det är fredag imorn. Logiskt nog. Men imorn är det faktiskt en liiiite speciellare fredag än andra fredagar. Imorn är det nämligen sista fredagen innan höstlovet, innan jag får åka hem o ta det litelitelite lugnt. Iofs åker jag inte förrän på söndag, men ändå.. ljuvliga helg o ledighet.

Halloween på lovet också, inte för att jag brukar vara så seriös. Fast ett år gjorde jag o pappa faktiskt en egen pumpa, det var ganska mkt jobb iofs men jag måste säga att när pumpan stod ute på trappan o lös blev jag alltid lika varm om hjärtat och stolt över min insats. Sen är det det där med att klä ut sig o knacka dörr, vilket också har hänt några ggr i mitt liv. Man tjänade ju tillochmed pengar på det där, stackars gamla tanter som fick dåligt samvete när de inte hade ngt godis hemma o la i en tia istället. Det måste bli dyrt med halloween för alla söta små tanter. Själv slutar jag öppna dörren efter femte ungen som knackar på, man pallar ju inte att ge bort allt gott man har hemma! :P

Nu har Lisa J åkt till Thailand, Emelie&lisa l till egypten. Lyckobarn. Jag skulle inte tacka nej till att komma bort ett tag. Till ett varmt ljuvligt land o bara vara. Men jag ska ju hem till Gvd  ja det ska bli skönt det med.  Hatar att fastna i rutiner som det så lätt blir här. Suck suck suck. Men ska väl inte klaga, det finns ju folk som livar upp dagarna här med :)

ska dra nu, kanske kolla på Sex and the City som vi fått låna av Emelie :) tjuuhuuu!

"I was unconscious, half asleep
The water is warm till you discover how deep...
I wasn't jumping... for me it was a fall
It's a long way down to nothing at all"


Postat av: Karin

Jag tror nog allt att du är bäst!

2007-10-25 @ 21:58:59
URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: Carina

höstlov in my heart:)

2007-10-28 @ 18:06:31
URL: http://carinabrandbu.blogg.se
Postat av: Carina

btw. jag undrar vad som hände med vårt surfarprogram,: Beyond the Break..? Hmmm.!

2007-10-28 @ 18:26:22
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!