This one's for you dad.

helgen har vart så jävla bra! :) I fredags åkte jag,lovisa,karin,emelie,erik&filip till skövde för att se ingen mindre än kungen själv; LARS WINNERBÄCK! Han var helt enkelt bäst och kvällen kunde knappast ha vart bättre. Om man bortsett från att jag stressade halvt ihjäl mig + att jag visade mig halv naken för två trettioåriga gubbar. Men det var det värt , för lasse han var kung. : )

lördagen var det dags för föräldramöte, kanske inte så kul i sig men det positiva var att jag träffade mami, papi o ida.  :) sen vart det match och vinst! Därefter lite ferre hos lisa. trevligt trevligt. jag o lovisa hade kul iaf ;) mohahaha.

Idag bar det av till inget mindre ställe än OD! Den ni ;) iaf, umgicks med papi o christina, gjorde ett halvhjärtat försök till att plugga, åt två stora portioner med hemlagat potatismos och somnade sedan skönt i soffan. :) Vaknade till vid tretiden och begav oss till Ellinor och träffade min numera plastsysterson. Också en kluring ;P haha. men iaf, han var supersöt!

så nu sitter jag här, med fortfarande lika mkt plugg som när jag vaknade och har inte alls så mkt dåligt samvete som jag borde. Jag orkar faktiskt inte bry mig just nu, det går nog bra ändå. Men ska försöka knepa ihop ngn liten text om Don Quijote på spanska och sen lite lite lite latin plugg sen ligger det en cosmo och väntar på mig, tillsammans med honungsmelon :) tjuhu!!

Fars-dag idag med ju. Och självklart har jag inte glömt bort min käre far, han fick en ask choklad och en tröja som Danne faktiskt hade fixat. Trots att jag tror att emelie hade stor del i det köpet . ;) Så vad säger man? Han är världens bästa pappa, så enkelt är det. Jag gav pappa ett diplom en gång när jag var mindre, jag gjorde det själv och skrev världens bästa pappa. Men sanningen är att inte ett enda diplom i världen, en blomma, chokladask, tröja eller kort kan beskriva hur mkt du verkligen betyder. Tack pappa för alla gånger du har ställt upp för mig, för alla gånger du har dragit upp mig när jag har varit långt under ytan, tack för alla de gånger du har åkt hem från jobbet när jag varit förkrossad av olika anledningar, för alla de gånger du har stått ut med mina pms-utbrott och tjejsaker. Det finns ingen som kan ta din plats, du är och förblir alltid den bäste. Jag älskar dig.



Postat av: papsi

mmmmmmmmmmmm bara njuter........ du e för fin min dotter

2007-11-12 @ 20:49:12
Postat av: Cissi

men! nu har jag en till blogg att läsa! :D

2007-11-13 @ 13:58:19
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: alnäs

naw. va gulligt inlägg om din papi :)

2007-11-17 @ 14:16:14
URL: http://johnana.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!