November.

Lovet är över. Buhu. Det sorgligaste är att jag bara har jobbat typ, fast kanske inte är så sorgligt när man tänker på pengarna som kommer ramla in på kontot. FÖrutom att jobba har jag gjort NADA, inget plugg som jag skulle gjort  o inget shoppande av kläder som jag hade önskat. Tillochmed alldeles för lite umgående med carina. Fuck me. 

Så, 6 ynka veckor kvar till jullov. Kan verkligen inte fatta det, men yesyesyes vad jag längtar. Lov är verkligen min grej.

förresten så är jag från o med nu plast-moster till en liten kille, den ni ;) Grattis ellinor.

Somebody save me.


Postat av: carina

ÅH, jag tänkte faktiskt på det senast IGÅR, att nääär kmr ellinors unge? tufft:)
mmm, saknar dig. mktmktmkt.

2007-11-07 @ 15:26:00

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!