Brrr.

fryser man inte häcken av sig nu så? Det är kallt i precis varenda liten vrå i den här staden och i det här huset. Det hjälper ju inte hur mkt man klär på sig så är det ändå ngn liten del som är för lite påklädd vilket leder till att man fryser i hela kroppen. Men visst, jag tycker också att det är fint och mysigt med snö men den hade kunnat få vänta lite till för nu vill jag bara ha jul. Det är det enda jag tänker på, hur mysigt det skulle vara att få baka lite pepparkakor & lussebullar, få julpynta o köpa julklappar. Okej, det är itne så långt kvar nu, inte alls långt faktiskt. Men ändå, det är sååå kallt.

Den här dagen, som jag trodde skulle vara hyfsat bra, visade sig bli döden. När det var två lektioner kvar på dagen var jag nästintill lycklig och tänkte, snart, snart så är det slut. Men neej, då ska de plåga en med TVÅ oförberedda prov. Först ett på latin på engelska, cepe, gick ändå hyfsat, sen ett bajsprov på engelska som var piss svårt. Så nu är jag helt död i huvudet. Gaaah.

Saknar min lajsa också. Typiskt att hon ska få körtelfeber, blä. Hoppas hon kmr tillbaka snart, behöver ngn att prata om mina bekymmer med ;)

Träning snart, tre timmar fullt ös. Om ändå inte sängen såg så lockande ut... ;D


Postat av: carina

gad damn, hur gick det med latinprovet nu då?
gjorde matteprovet idag. inga kommentarer, typ;p

2007-11-14 @ 15:36:07
Postat av: Bror din!

Hoppas du menar att du ska köpa många och dyra klappar till mig! Läs min blogg istället och lär dig ett och annat ;) Den känns liksom hmm hur ska jag säga det... lite mer ALLMÄNBILDANDE?! än din! ;) Fuck off sis just buy me a lot of gifts for xmas and i'll be happy until it rains again!!!

2007-11-16 @ 12:00:46
Postat av: chads lover, again.

hahahah SHHH, inte bambi! ;p
neej jag tror inte det, har mkt att göra lix. du?

2007-11-19 @ 06:37:26
Postat av: lasse

och proverna gick ju hur galant som helst elr hur

2007-11-22 @ 09:47:55

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!