Bra helg, trots inställda planer.

Ja, egentligen skulle jag ha åkt hem i helgen. Eller jag hade tänkt o planerat så, baka lite pepparkakor med mami o ida, chilla o kanske ta en sväng över till vikki. Men det blev inte så, fick spela div 2 match eftersom Ida vart skadad men matchen var kul o vi vann så det var ju bra :) På fredagen kom pappa och hämtade mig så jag fick följa med till Christina, behövde ju faktiskt ngn sorts hemma-vård. Så det blev räkor och kräftor och massvis med godis framför Idol och sedan en hel del snarkande i soffan. :)

På lördagen var det som sagt match och i bilen begrundade pappa GPSens otroliga förmåga, men den kunde däremot inte hitta od. Konstigt va? ; ) haha. Efter matchlirande bar det av till Willys för att inhandla kvällens mat, kycklinglasagne med mängder av sås. Lasagnen gjorde vi hemma hos emelie o sen blev det lite spel och allmänt tjöt. Trevligt med andra ord :)

Idag har det var städ&tvätt dag vilket var behövligt, fick damp på tvättmaskinen dock för att den förstörde en av mina gulingar. Tur att man har ngra stycken. haha. Sen klockan fyra är det div 1 match och innan det kommer LISA :D:D Ska bli superkul! Så imorn är man träningsledig vilket innebär julbak med lisa o lovisa. MYS! :D

Nu är det dags att försöka läsa lite i Doktor Glas. Snark på det.
So long fuckers. ;)



Postat av: lasse

den hittade inte sså bra sthlm heller, det blev ett par rejäla U-svängar :)

2007-11-25 @ 22:46:02
Postat av: carina

doktor glas låter sådär ;)
vann ni eller?
ät nu några pepparkakor åt mig med. (som att det inte räcker med pepparkaksdegen jag åt förra veckan)
POUSS!

2007-11-26 @ 09:19:22
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!