time flies.

idag är en sån dag som man borde älska. och det gör jag nog med, trots huvudvärken. har vaknat med huvudvärk två dagar i rad nu. det är nått fel på mitt huvud, jag behöver sommarlov helt klart :) men men, har tagit ledigt på fredag så imorn bär det av hem till lilla gislaved igen. o så ska jag träffa carina, :Dsen bio och sen blir det väl att dra ut o träffa folk antar jag. det är ju trots allt g-dagarna så man får väl passa på när allt folk är ute. :)

idag ska jag segelflyga, jag kommer att kissa på mig men det får det vara värt. jag börjar bli lite smått nervös bara. iiih! fast ärligt talat tror jag mamma är mer nervös än vad jag är, hon bara hoppas på att jag ska komma ner hel till marken när jag väl lyft och det får vi väl hoppas såklart:)

tomorrow ! :D


Postat av: Carina

time flies with yoooou, baby.

2007-05-29 @ 07:53:15
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!