underbara påsk, o LOV!

yes, äntligen lov igen.nästan tio underbara dagar ledigt! ska bli så jävla sköönt :) hehe

nåväl, denna veckan har ägnats åt tester o skit.. vissa gick sämre än andra och ja, spänsten ska man kanske inte ens kommentera.. blev pissed off! men jaja, nästa gång når jag 5 meter! mOHAHA lr inte, men iaf ;) skönt att det är över för den här gången. är inte bra på tester, blir så nervös och ja jag är jättetöntig, men vafan.. haha.

ska hem idag, snart faktiskt.. får inte missa tåget :P haha. å träffa min underbara syster, bror o mami. papi är hos chris så.. o så kommer CARRO! :D vilket är ett stort stort plus! sen ikväll blir det fest, så då får jag träffa alla andra underbara filurer. tjuhu!

emelies födelsedag.. saknar min blondin alltför mkt vissa dagar. vad hände med oss? :S iaf, GRATTIS!! saknar dig gumman.

måste rusa nu, iiiiiiiih!

"trying to be someone else is a waste of who you are"  - Kurt Cobain


Postat av: carina

bra att du har realistiska mål, vännen. fem meter!;) drömde du om Tad inatt eller? I bet you did. och ikväll är det en kille tio dagar filmen, jag döör. det är nästan för mkt alltså.
eller nej, det är det inte.;D HAHA.

2007-04-01 @ 11:49:59
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!