jag vill bara gå hem med dig (PUNKT)

pust, snacka om att vara trööööött! jag har typ inte lagt mig tidigt på veckan, har nämligen hittat en massa andra roliga grejer att göra. eller mja, suttit o kollat på tråkiga teveprogram med folket :) men men, sova får jag väl göra i helgen antar jag. jag ska hem till gislaved ikväll :) ska träffa min underbara mamma o syster o förhoppningsvis bror. sen ska jag ju självklart träffa alla andra trevliga prickar. ( typ vikki, carina ) haha. o mina gislavedssystrar (alias emma o malin) förstås, men dom är ju alltid där :)

så äntligen, har gjort klart lite prov nu. är ledig en hel vecka, sen är det två veckors prov igen. sjukt! men men, ska njuuuta hela nästa vecka. haha!

stort grattis till felicia o malin förresten, fyller år idag o malin igår :D vart lite kalajs med, alltid lika trevligt.

dagens

bästa:
ska hem o krama mami :)
sämsta: historiaprovet, vafan har det funnits så mkt kungar för?
konstaterande: jag är faktiskt en mästare på att tvätta o städa när jag väl orkar göra det ;)
citat: stå på dig, innan nån annan gör det.
godaste: frukosten, alltid favorit måltiden!
skönaste: sängen. :)
mest deprimerande: jag är hungrig o lat, dvs kylskåpet är tomt o orkar inte cykla till matsalen.
känsla: trötthet, glädje, sprallighet.
sysselsättning: tvättat, städat, studat o ätit!
person: malin! :)


"For a kiss to be really good, you want it to mean something. You want it to be with someone you can't get out of your head, so that when your lips finally touch you feel it everywhere. A kiss so hot and so deep you never want to come up for air. You can't cheat your first kiss. Trust me, you don't want to. Cause when you find that right person for a first kiss, it's everything." - alex

G.A börjar på onsdag igen! :) 



Postat av: Anonym

G.A yeah där fick du till det HAhAHA, men erkänn det är BÄST!:D

2007-03-09 @ 21:49:47
URL: http://antonela.blogg.se
Postat av: bellla

linn.va längesen det var jag träffade dej nu! hm! fick lite saknadskänslor här va, haha.. hoppas man får träffa dej snart ? :) <3

2007-03-10 @ 00:17:29
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!