du får gärna komma hit och skrämma mörkret.

IT'S SPRING! underbar blå himmel o en stor, gyllene sol! kan det bli mkt bättre än såhär? knappt. älskar våren, de första solstrålarna efter månader med snö o minusgrader. Då man spenderat mer än hälften av veckan inomhus och allra helst under täcken och filtar, då man vägrat att ens titta ut genom fönstret och endast skymtat dagsljus genom skolans smutsiga fönsterrutor. Men nu, nu vaknar man på morgonen innan klockan ens hunnit ringa för att fåglarna kvittrar och det är inte ens jobbigt att cykla till skolan. allt är så himla mkt lättare :) så snart ska jag bege mig ut på en promenad i solen med tjejorna. och jag är LYCKLIG! tänk vad lite sol kan göra ändå.. :)

det var väl inte så mkt mer jag skulle säga, mer än att jag är avundsjuk på min kusin som traskar runt i thailand o har tänkt o vara där i 2 månader. hm, jag vill med utomlands! grrr.

imorn är det elit-match, sen McDreamy dubbelavsnitt. lalalala, jag är en nörd -.-

"I don't want to take this life for granted like I used to do
I wanna love somebody, love somebody like you"



Postat av: Anonym

YEEEAH GREYC IKVÄLL! WOHOOOOOOO!

2007-03-14 @ 13:30:46
URL: http://antonela.blogg.se
Postat av: carri

about utomlands.; our time will come, Baby.

2007-03-16 @ 20:09:34
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!