tid för eftertanke.

tänkte ta upp detta med handväskor, alltför stora handväskor dessutom. Själv har jag införskaffat en stor, rymlig och notera röd handväska. I denna förvarar jag allt från det självklara som smink, nagellack, borste, tamponger till alla sorters kläder, trosor, strumpor, bananer, batteriladdare, mobilladdare, rester av godis, batterier, pennor suddigummi och så alla tråkiga skolböcker. ja ni förstår att det är ganska fullproppat, så när det ringer är det ingen vidare upplevelse att för allt i världen försöka få upp mobilen innan personen som ringer hinner lägga på. VIlket dom alltid gör, lägger på alltså och jag som aldrig prioriterar att han pengar på min mobil kan inte ringa upp och så tror folk att man dissar dom. så himla typiskt! nåväl, jag tkr om handväskor, jag önskar bara att jag vore lite mer ordningsam. fast jag är sån, jag kan inte hjälpa det. Min garderob ser hemsk ut, att vika kläder anser jag ganska överskattat och att dammsuga, hm, ja det skulle ju behövas lite oftare. Men som sagt, jag är slarvig hemma o på mitt rum, o i mitt skåp (gud vad det ser ut där) men i huvudet, där har jag allt ganska bra ordning ändå och det är väl tur. :)

annars, har en besatthet som jag inte riktig kan komma över. färgen RÖD. röda skor, röd väska, röda tröjor, röd bikini(mitt senaste inköp) röda kuddar, röd hylla. som sagt, rött är en favorit. jag måste nog sluta snart för annars kommer jagi nte gå klädd i nått annat än rött. men det är en bra färg, den får mig att må bra. man blir glad av rött :) åhå, jag måste verkligen komma över detta. suck. :P

snart flytt, tjos. :)



Postat av: Karin

Rött är fiiint :D tycker inte du ska komma över det Linnskii, mer rött åt mig att låna ;)
Saknar dig!

2007-06-25 @ 17:33:42
URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: Lisa

du vet att rött är färgen för längtan efter passion?? ;) hahah nu låter jag som värsta "thomas dileva kopian" men jag har faktiskt läst det nånstans ;D

2007-07-24 @ 13:18:28
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!