Summer.

jo, nu är det sommar. sådär på riktigt sommar med sol åtminstonde till och från och vad mer kan man begära i lilla gislaved? men själv har jag inte hunnit njuta något av solen, jag jobbar. skarvar och klipper list, låter som ett väldigt intressant jobb va? ni anar inte! ;) väldigt varierande också, eller inte. men men, det är ju pengar och så jobbar jag med vikki. hon är ju som hon är men hon får allt duga ;)

annars, bror har tagit studenten, gått bal, ja helt enkelt blivit sådär vuxen. eller? jag vet inte, ärligt talat undrar jag om man känner sig mer vuxen efter man har gått ur skolan. Danne påstår iofs att man känner sig äldre när man har fått körkort, kanske man gör också vad vet jag. Men trots mina 17 år känner jag mig inte alls särskilt gammal, och när man är sjutton då är man ju nästan  vuxen och när man är vuxen då ska man vara mogen och kunna ta ansvar för saker och ting. Såsom pengar. Men jag är inte sån, jag förstår inte var pengarna tar vägen. :/ suck. Jag hoppas att jag någon dag kommer att ha lite mer koll. Som i början av denna terminen, då hade jag laddat upp med såndär jävla kalender och tänkte hejohå va jag ska bli duktig och skriva upp allt. Hur länge tror ni att det funkade? Knappt en månad. Den där tråkiga kalender innehöll inget annat om påminnelsen om alla de läxor jag var tvungen att göra och någon gång emellanåt en fest eller kanske en träff med en vän. Hursomhelst var den väldigt klumpig och jag bestämde mig för att lämna den på sin plats i skåpet, tills jag bestämde mig för att ta hem den och sedan bestämde mig för att lämna den där. Med datum som egentligen skulle vara fulla av saker som måste göras som förblev och är än idag - tomma. Well, I'll give it a shot next year. :)

Nästa: GÖTEBORG!



Postat av: farsan

jajaja inte är de lätt å bli vuxen o vara ordentlig, men ............. livet kan va f-n så skönt ändå

2007-06-21 @ 14:09:06
Postat av: Carina

hahahaha,
är inte Lasse sötaaaaaaaast elelr vad.
ses ikväll baby.

2007-06-22 @ 10:30:34
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!