let me introduce myself.

det är sommar nu, om ni inte visste det så är det faktiskt juni. vid det här laget bör man vara åtminstonde några nyanser mörkare i hudtonen och kinderna borde ha fått den dära nyponrosa färgen, näsan borde vara sådär lagom bränd och ögonen, ja, ögonen borde lysa av lycka. men nu, nu regnar det och är iskallt om morgonen och i skolan drunknar man av saker som borde gjorts för längesen och prov på sidor som inte går att räkna på händerna. det där sommarlovet är inte långt borta nu, men gud vad jag längtar.

ett samtal. tusentals minnen. och jag är så långt ifrån den verkligheten nu så jag nästan har glömt bort hur den var. du är så långt borta att jag nästan glömt bort hur du var. men den är precis som den brukade vara och du är&mår precis som du brukade göra. det gör ont i mig att se dig så. trots att vi är flera mil ifrån varandra, både känslomässigt och i verkligheten.

jag låter som om jag är jättedeppig, men det är jag inte. det lyckas alltid bli det deppiga man skriver just kanske för att det är dom sakerna man måste få ur sig på något sätt. iaf, så vart det en trevlig helg. :) träffade mina favoritblondiner o vikki ! :) snart ska vi på justin med. tjuhu! :D fan va kul det ska bli!

sen blir de o jobba o slita hela sommaren för att tjäna pengar. jag ska bli en sparande människa o sluta slösa, mina pengar försvinner så fort jag får in dem på kontot, jag förstår faktiskt inte hur jag lyckas. men som sagt, ngn dag ska jag bli vuxen o ansvarsfull.

"en vänskap som vår kan man leta efter jorden runt och det enda man hittar är skoskav."




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!