fyfan för svensk sommar.

Det är den 12:e juli idag. Det är den 12:e juli och det har inte vart en gnutta sol på en hel jävla månad. Det är den 12:e juli idag och då borde man åtminstonde ha fått lite färg på benen och man borde faktiskt ha badat mer än en gång. Men NEJ, vi bor ju i Sverige för er som hade glömt det. Själv har jag inte glömt det, det jävla regnet påminner mig vareviga dag i vilket hemskt land jag är bosatt i. Här går man mer än hälften av året i kyla och mörkaste mörker och hoppas ( bara hoppas för man är inte garanterad) att sommaren ska bringa lite ljus i vårt avlånga land. Men inte då, då regnar det istället och är fan inte varmare än det är på vintern. Vafan, spara lite pengar och strunta i att köpa sommarkläder&jackor behåll vinterkläderna på för du kommer ändå bara frysa i sommarkläderna. Som ni förstår är jag trött på detta eländiga väder som man får stå ut med dag ut och dag in, och jag kanske klagar för mkt men det anser jag mig ha rätt till. FAN FAN FAN. Jag hatar regn och jag blir galen av att bo i sverige.

well, jag har semester nu iaf och det är ju positivt. Så imorn åker Vikki till Spanien och lämnar mig kvar i detta regniga land. Vi får väl hoppas att hon tar med lite sol till oss. Imorn ska jag&carina ner till Emma o in till båstad en sväng :) ska bli himlans skoj.

"when I wanted sunshine, I got rain"



Postat av: Carina

& det var ju himlans skoj..:) erkänn.
& när väl solen kom fram, brände du dig.. hur kändes det egentligen?;p man ska vara försiktig med vad man önskar sig, vetdu!
haha jag skojar bara..:) hör av dig imorn, jag hooppas verkligen att vi kan åka till u-red och göra av med våra löner!:D

2007-07-18 @ 21:25:29
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!