Angående mina matvanor.

Det börjar gå utför för mig. Eller kanske inte utför, men ibland undrar jag om det inte var meningen att jag skulle födas till man istället... eller kanske häst. För när jag äter lassar jag inte på lite med mat och ibland får jag nästan skämmas när jag inser att jag äter lika mkt som männen kring bordet. Det var idag när det stod tacos på bordet och jag vräkt i mig ungefär halva bordet som jag insåg att jag måste ta itu med mitt problem.
       Okej, jag är inte tjock men jag menar.. det måste ju finnas lite måtta på det. ;) haha. Kalle, min styvbror eller plastbror eller vad man nu kallar det har haft ett antal flickvänner och dom har väl alla vart söta o snälla, men de äter ju inget! Och jag, jag äter för kung o fosterland! Det är faktiskt lite pinsamt, de tror väl att jag är ngt missfoster... men jag förstår inte hur de överlever på så lite föda. Samma sak när de gällde klasskamraterna, ja o lovisa äter ju hyfsat mkt. O satte oss ner bredvid våra icke-mycket ätande klasskompisar som stirrade på våra tallrikar som om vi inte var riktigt kloka. jaja, jag ska försöka, men jag kan inte påstå att jag tror att mitt matätande kmr minska. För som sagt, är magen glad är människan glad :) ett citat som jag håller stenhårt på !

För den delen försöker jag faktiskt kompensera mitt ätande med träning. Vilket nu i semestertider går sisådär. Men idag var jag iaf uppe i simhallen och simmade några längder. Jag simmade o simmade o funderade o funderade när jag plötsligt såg en underlig sak på vattenytan någon meter framför mig. Jag tog ännu ett par simtag och såg sedan va det var. På vattnet sprang (eller okej, sprang o sprang men befann sig iaf) en stor, äcklig, HÅRIG, spindel!! Jag simmade de snabbaste jag kunde o sen rusade jag upp ur vattnet och har nu stor ångest för att besöka bassängen igen. Men det ska väl gå, jag msåte bara hämta mig i några dagar först. ;)

well, Sverige still sucks o jag ska bo utomlands när jag blir vuxen.

so long. :) 



Postat av: Karin

haha, Linnski, i know how it feels! man tycker att nu på sommaren, när man inte tränar så mycket, borde man inte äta som en häst... meeen, så var det ju det där med vana ;P
jag har precis tryckt i mig ett par mackor för jag kände mig hungrig! ucsh! klockan är halv två på natten :S
Saknar dig snyggloo!

2007-07-24 @ 01:33:53
URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: Lisa

hahaha, jag känner igen mig -sorgligt nog ;) hahah, you and me linnski <33 isch, jag ska nog upp o träna idag tror jag allt, kanske inte hinner det, ska jobba osv.. men imorgon ska jag iafl cykla runt växjö ^, hahah, sa jag ångest ??
miss you <333 men vi ses ju snaaaart !! oooh :D

2007-07-24 @ 13:06:34
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se
Postat av: Lisa

ska kanske träna idag, men hinner nog inte för att jag ska jobba osv... men imorgon ska jag iafl cykla runt hela växjö ^, hahahh, sa jag ångest ?? miss you a lot !! men vi ses ju snaaaart !! OHH :D <33

2007-07-24 @ 13:08:17
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se
Postat av: emelie rehn

Haha linn! Orka tänka så mycket eller :) hihi du är go du!

2007-11-15 @ 18:22:09

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!