Thursday.


yes, äntligen torsdag vilket innebär att det är fredag imorn, logiskt nog, och fredag innebär endast tre lektioner och just den här fredagen innebär det ålle :) som jag hoppas på blir riktigt kul. Ska inte ha för stora förväntningar vill ju hellre bli positivt överraskad men samtidigt, är man positiv så kan det väl inte bli annat än positivt? :)

och ikväll är det slapp kväll, har inget inget inget plugg. Eller det är klart att det finns ju saker att göra om jag nu skulle vilja men nej tack, inte idag. idag ska jag kolla på happy gilmore och äta en stor popcornpåse, om den inte är borta.. hmm. ja, egetnligen skulle jag ju vara nyttig men tja, popcorn är ju majs och fett kommer från kossan som äter gräs ( och gräs kan ju inte vara onyttigt?!) och sen lite lite salt vilket knappast kan vara mer än det jag får i mig när jag badar i havet. (kallsupar brukar vara min specialitet) så den där popcornpåsen kommer bara göra gott för mig :)

men ska traska in i duschen nu. (förresten vann matchen mot falköping i onsdags! weey, RIG! och sen match på söndag. :))

"Sandy: Since the minute you were born I knew I would never take another easy breath without knowing that you were all right.
Seth: So I'm like asthma? "

japps, jag är en äkta oc-nörd, sry :)


Postat av: Anonym

nemen se vem som har blogg, herregud ja!

2007-02-22 @ 23:07:16
Postat av: Carina

hm. jag gillar din teori om popcorn påsen! värt att fundera lite på din teori. haha.;)

2007-02-27 @ 11:58:59
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!