Sköna gröna gislaved :) ?

är hemma nu och ja, det är underbart. jag förstår inte riktigt, när jag bodde här var det enda jag ville bort från den här hålan. men nu är det faktiskt riktigt trevligt att komma hem då&då. :) haha, jag är knaskalas det vet jag men va fan.

har träffat mina underbara vänner, har hunnit träna här med förresten (ngt jag aldrig gör). så har jag självklart träffat min mami, papi, min bror(även om han tillbringar största tiden i hestra nuförtiden) och min söta syster. hon älskar mig :) hahahahh. okej, jag är rätt självgod men ngn gång måste man ju få vara det med! Mohaha.

pappa har fått för sig att tapetsera om också så nu har jag lekt målare och tapetserare och allt man nu gör. men för att säga det själv tkr jag att jag lyckas ganska bra ;) haha. kanske ett framtidsyrke ändå? usch, hatar att tänka på framtiden. Det finns så jävla mkt jag vill göra men så jävla lite tid. eller är det inte så? är liksom 19 år när jag går ut skolan, bara för att fortsätta plugga till något jobb som jag inte kommit på än. Jag har ingen aning om vad det är jag pluggar till. Sen när jag är 25 kanske jag har fått jobb o ska börja min karriär (!?). jesus, det kommer aldrig gå! pust.

nehej, nu är det dags för mig att sätta mig framför min kära teve i min underbara HEMMAsoffa med min sönderzappade fjärrkontroll. Livet skulle vara allt bra om jag hade en stor godispåse i knät med, men man kan ju inte ha allt :) 

"At some point, you have to make a decision. Boundaries don't keep other people out. They fence you in. Life is messy. That's how we're made. So, you can waste your lives drawing lines. Or you can live your life crossing them. But there are some lines... that are way too dangerous to cross. " - Meredith



Postat av: Carina

lasse har blivit så.. kreativ, den senaste tiden.:O

2007-02-15 @ 11:32:46
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!