Life is messy sometimes.

imorgon bär det av till falköping igen då, ska bli kul o komma tillbaka o träffa folket . :) hoppas att det blir lite fest på fredag med! vet inte hur det är med matcher o så än men vafan :P

lovet har vart underbart :) jag älskar lov, det där med att gå i skolan är verkligen inte min grej. Men så har man bara 2 och ett halvt år kvar. Det är ju inte så långt om man tänker på hur länge jag förhoppningsvis kommer leva, skulle jag dö nu skulle jag ha gått i skolan mer än halva mitt liv och det skulle ju faktiskt vara en ganska sorglig tanke, eller NEJ en mkt HEMSK tanke förresten. haha ;)

vart hos simon igårkväll med malin o carina. det var trevligt o träffa lite folk :) malin är allt bra hon. hahaha speciellt med lite i kroppen. nåväl, kmr sakna vikkipikki o carina :( isch. det är inte kul o sakna men förhoppningsvis pallrar sig vikki upp till mig snart igen!

och livet är allt bra rörigt ibland. tillochmed sådär halvt upp och ner, men vad ska man göra när man inte har ngn kontroll över vad som händer alls? det finns inget jag kan göra mer än att stå och se på och försöka vara där. men vad hjälper det ? ingenting. jag skulle kunna göra allt för att ställa allt till rätta men det går inte... :S fuck this shit.

" I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man. " - christina




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!