KRAV-märkt!

nej, det handlar inte om bananer eller annan fånig frukt eller vara som ska få jorden att bli bättre. hur många är det som köper sån där KRAV skit egentligen? typ ingen. okej, förlåt jag är dampig och det har egentligen ingenting att göra med kravmärkta varor. Det handlar om mina krav, mina krav på mig själv, skolans krav, lärarnas krav, volleybollens krav, tränarnas krav. Jag är så trött på krav så jag kan spy och ja, folk ska ha krav på en men vad gör man när man inte orkar mer? suck. varför föddes just jag till en människa som får dåligt samvete om hon inte gjort det hon ska, missat ngn liten grej. GRrrr. jävla gener, ja nu är det mammas&pappas fel också. Så lätt att skylla på andra, jag vet att det är jag själv som sätter gränserna o målen. jag själv som sätter pressen. jag överlever detta med, har bara en DAMPIG vecka med äckel prov och äckel äckel äckel grejer. (hi, i'm mrs negative)

okej, för att inte alla ska tro att jag är helt depressed så ska jag rabbla upp lite positiva grejer : ) man ska alltid se saken från den ljsa sidan.
 - jag ska jobba med MIN vikki i sommar! hell yeah!
 - imorn är det  1 Mars som är en vårmånad, vilket innebär att den här snön bara måste försvinna snart så alla söta små blommor kan få poppa upp.
 - mina japaner innehåller endast 7% fett, vilket innbär att jag kan proppa i mig hela påsen utan att få dåligt samvete! :)
- jag har äntligen tatt itu med tvätten så det kommer finnas överflöd med rena strumpor&trosor(underbart!)
- jag har träningsvärk, gjorde HELA gymprogrammet igår hur noga som helst. (brag baby, brag)
- fått bra resultat på mina prov
- det är onsdag, lilllördag o OC ;) MOHAHAH

ska kila iväg på en underbar tyska lektion med emma nu . :) hoppas ni har det underbart. Auf wiedersehen!

"The game, they say a person either has what it takes to play, or they don't. My mother was one of the greats. Me on the other hand, I'm kind of screwed. " Meredith




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!