Nu är det jul igen.

Äntligen. Nu är jag äntligen hemma i gislaved. Vilket betyder en hel massa slappande, chillande, tv-tittande och godisätande. (A) Men det är ju inte det jag gör hela dagarna, bara nästan. Idag har jag faktiskt vart o klippt mig klockan NIO på morgonen. jesus. Men men, gick till frisören iaf o sen hem igen så litelite motion har jag allt fått. Annars så, är sjuk typ. Börjar bli bättre nu, har inte lika ont i halsen. Men kunde inte gå på tomte i tisdags :/ buhu.

Om en sisådär två timmar ska jag bege mig till farmor och snylta till mig lite mat :) ahah. Ska bli mysigt att träffa farmor igen, har inte träffat henne på sex veckor nu! :O usch. Och när jag kom hem i tisdags var mormor o morfar här. Det var jättekul o träffa dom. :)

Pallar inte skriva mer, men thank god att det är lov och hoppas att ni alla får en underbar jul!
love linn.



Postat av: Karin

Linn, du ska också ha det bäst nu på lovet!
Kommer att sakna dig, krya på dig hjärtat

2007-12-20 @ 19:51:34
URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: carrrrrri

vad blev det før frilla då,
var du modig och provade på nåt helt nytt?
(ledsen, men jag tror faktiskt inteatt du gjorde det. men det vågar ju inte jag heller. så, jaaa.;P) haha! ;) lav ya, GOD JUL

2007-12-22 @ 21:24:38
Postat av: carina

tjohoo.
så nu kom två? skitbra, tkr jag. hur gick det att spela då, var du pigg?:p jobbigt efter att man varit sjuk ju;p
tss
men eyy, ring nån gång va?=)
Jag kmr hem torsdagen den 24:e, ska till tandläkarn på fredagen sen falkenberg med mami och jobbet. hoppas att du är hemma den helgen. pouss!

2008-01-08 @ 13:11:21
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!