Middag á la farmor.

yes gott folk, idag eller ganska snart faktiskt ska jag bege mig till min underbara farmor&farfar och äta lite av farmors utsökta mat. Matvrak som jag är smäller jag alltid i mig alldeles för mkt av det goda men som många förstår, speciellt när man snart är bosatt i Falköping igen är hemlagad mat ingen garanti. Så nu gäller det att passa på för snart är det tillbaks till nudlar, Eldoradopizzor och once in a while lite pasta. ;) Farmor är helt enkelt en himla bra filur när man är sugen på att tjöta lite och som pricken över i så blir det alltid en liten kopp kaffe o en bulle. :) Inte för att jag säger att hon inte skulle vara bra utan kaffet o bullen, men som sagt heter man Linn vinner man helt enkelt en eller två extra poäng för sånt.

Förresten går mitt övningskörande hyfsat bra nuförtiden, har inte riktigt fått kläm på allt. Det är faktiskt himla mycket att tänka på - och samtidigt dessutom! Men jag har kört på ganska bra, ända till Borås och även till Ullared. Även om Ullareds-resan resulterade i ett punkterat däck så var det en ganska lyckad resa. Jag och bilar är ingen bra kombination, jag lyckas alltid ha sönder dem. Men nu har det inte hänt något på ett tag. Peppar, peppar ta i trä. ;)


Postat av: carina

haha,
du har passande nog glömt att nämna för mig att du fick punka..;p hmm!

2007-08-15 @ 14:12:25
URL: http://carinabrandbu.blogg.se
Postat av: Karin

Haha, Linnskii, ska du köra till Falköping på lördag lr ? Jag längtar tills dess ialfal, när jag får träffa dig, bjuda på lite kaffe o bullar kanske, tjäna ett par extra poäng ;)
O så längtar jag tills du får halebop ;D wiiihoo!

2007-08-16 @ 13:57:29
URL: http://karinen.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!