Did you give the world some love today, babe?

Jaha ja, nu är det cirkus en vecka kvar till hemflytten till falköping. Jesus vad sommarlovet har gått snabbt och trots det har jag inte gjort något alls. Jag har knegat hårt på Gislaved Gummi och  tja, det är väl i princip det jag har gjort. Med vissa undantag förstås. :) så, tvåan nu då. Hoppas det blir ett bra år, jag menar... man fyller ju arton o allt så det kan ju knappast bli dåligt? O träffa alla mina godingar igen.

Idag.. hm, jag borde verkligen verkligen pallra mig till gymmet. Men jag pallar inte, har istället slukat fyra-fem OC avsnitt och nu har jag kollat klart på boxarna. Så, jag antar att det är dags för verkligheten igen. :P haha.

so long.



Postat av: Anonym

det är ju nästan så att man tror att du kan köra bil, eller NOOOOT! hahahahah!
och på tal om något helt annat, O.C är BÄST orka verkligheten! ; )

2007-08-12 @ 20:53:59
URL: http://antonela.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!