come away with me.

falköping, regn, läxor. tja, som det brukar vara häruppe med andra ord. men samtidigt är det väldigt skönt att vara här med alla små söta filurer. har ett nytt rum i också, som jag trivs super i. Så bor jag med Lisa o Lovisa med, trevlans. : )

i lördags vart vi i gbg på liseberg, det var jättekul! :) ja o lisa höll på att dö i uppswinget o höjdskräcken. men ändå, vi överlevde iaf. :)

har ingen ork till att skriva ngt, saknar gislavedsbrudsen dock.
ciao!


Postat av: carri

aah jag ska hem. trodde inte att du skulle det, dock. eller ?
ska till u-red med johanna på lördag, & på fredag får jag reda på om jag ska jobba på söndag eller inte.

2007-08-30 @ 12:09:53
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!