something in your eyes makes me want to lose myself.

  • jaow, what a weekend. den har varit alldeles, alldeles underbar! :) fredagen började givetvis med skola, som var kort som vanligt. ljuvliga fredagar! spanska prov, done, rätt lätt. sen vart det domarprov vilket jag också klarade och sen träning. kalle hade tydligen fått för sig att vi borde springa så sista halvtimmen ägnades åt fys ute på friidrottsplanen. väl klara begav sig jag, maria o lisa iväg till ICA för att handla. vi skulle laga middag. hade en hel vagn o körde runt med, dyrt blev det med. haha. illa! iaf, lagade egna klyftpotatisar, kött, ceasarsallad, guacamole, tzatsiki o bearnaise sås, vf snåla liksom? haha, det var i vilket fall underbart o mysigt. gjordes ett halvhjärtat försök till att spela picitionary men tubbe o victor fuskade så mkt så vi fick ge upp. sen slutade det med att vi allihop låg o snarkade framför teven.

    lördagen var itne sämre den, vaknade runt nio segade ett tag och åkte sedan tåg till göteborg med centergänget + bilger ;) haha. sedan spenderade vi lite tid i gbgs affärer men jag fick nöja mig med att fönstershoppa jag, plånboken var rejält tunn. det var i vilket fall trevligt. sedan skulle vi käka lunch, o ja, den bestod inte av mer än en smoothie. eller lite mer för vissa av oss, lisa went bad and stole two! :O hhahaha. lr tja, hon trodde ju nästan att det var våra. såhär var det, ja o maria beställde varsin och fick våra medans lisa fick stå där o vänta o sa sedan till att de glömt göra sina. exp: "man jag gjorde ju två" lisa: "aa, men jag skulle ha en med, det skulle va 3" så expediten gör 3 st hallonsmoothie. så då passade lisa på.

    trötta efter allt, satte vi oss vid kanalen o njöt. vackra göteborg. :) älskar den staden. sedan en stund senare så begav vi oss till hallen där vi träffade resten av gänget. dömde några matcher också. sen skulle vi hitta restaurang vilket inte gick så bra, alla velade. karin ville inte ha kinamat,ingen ville äta pizza ( vi äter det som basföda här) o det skulle absolut inte vara dyrt. lisa blev galen av bristen på mat så hon  o oliver åt lite på lasse på hedens gaukök;) gourmet mat? mohaha. vi hittade självklart ingen restaurang och fick glatt sätta oss på tåget hem till falköping där det blev en pizza på eldorado. (as usual) nåja, det var gott det med o billigt o bra :P

    sen blev det övernattningspartaj hos maria. vilket var kalaskul, vissa piggare än andra. ( vilket inte inkluderar mig som helst ville sova) men det var mysigt o kul. i morse traskade jag o lisa hem till oss, åt frukost, satte oss på balkongen och solade, det är ju helt sjukt vilket vackert väder det är :) har suttit där o bränt fläsk sen 12 till halv fyra, japps inte bra för huden inte men vi har fått färg :D fula, vita ben BORTA! eller nåja, iaf framsidan av dem, min baksida är fortfarande kritvit. hehe. sen kollade vi på Greys anatomy, för femman funkade itne i onsdags. vi höll på att dö då :P o nu sitter jag här o är hungrig igen. ska snart grilla på en liten kulle här borta. myyys. 

    Helgens bästa: 
  • text på löpsedel, "svenskar dricker 33 miljoner liter sprit per år"  alla, "jääävlar!" lisa: "vadå, per person då eller?" haahha :) lisa är skön hon.
  • döma matcher, jag lisa maria utgör inget vidare trovärdigt team o maria tkr om att ställa till cirkus ;)
  • fredagens middag
  • jag råkade spotta tuggummi på en förbigående tant, ngn pratade om godis o jag var ivirig att trycka i mig.
  • plus alla kommentare folk har sagt ;)

bilder finns på http://linnenglund.bilddagboken.se värt en titt !;)

så, haft bäst helg med falköpings bästa. tjuhu, ta hand om er allihop. ska ut o grilla nu!

love.

"livet mäts inte i sekunder, utan i ögonblick som får en att tappa andan."




Postat av: Lisa

OOOOH !! :') detta var typ den bästa helgen !! saaaknar !! nej, nu ska jag åka till jobbet innan jag dör av nostalgi ;P hehe , PUSS PÅ DIG ÄLSK !<3

2007-07-24 @ 13:27:14
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!