påsk.


ja, påsk vart det med, eller den är ju typ över nu. har vart ett bra påsklov o en bra helg. det är himla mysigt med påsk tkr jag, speciellt all mat ;) o allt godis, fast har ätit alldeles för mkt nu så efter den här veckan ska jag inte äta något på väldigt länge. jag ska iaf försöka o det är väl det som räknas ?

idag, hemsk bakis-dag. trodde seriöst att jag skulle dö i morse, men det gjorde jag ju inte o nu mår jag faktiskt hyfsat bra. gårdagen, var i smålandsstenar o träffade nytt folk vilket var trevligt, träffade gammalt också, matilda var där ! :) kul det var att träffa henne.

well, idag då, vi skulle bege oss till farmor o farfars stuga för att vara lite sociala, själv såg jag ut som ett lik och ville helst bara gå o gömma mig. men men, allt var ju självförvållat så det var bara att följa med. utstyrslad i mjukisbyxor o mjukiströja plus mina klackisar ( hade alla skor hos mami) gav vi oss iväg. notera att detta fortfarande var tidigt på dagen och mitt tillstånd fortfarande var instabilt. vägen är hemsk, kurvig o guppig o allt annat hemskt man inte vill råka ut för en sån dag. iaf, mina tankar var ungefär "linn du mår bra, okej ett gupp(svälj), det här klarar jag, en sväng(svälj, svälj) det gick det med, oh my... en RONDELL! (jeeeeesus!)" okej jag klarade det med, pappa gasade o höll på o jag var riktigt illa ute ett tag men tillslut vart vi framme. låt säga såhär, mina kusiner var där o jag kände mig totalt socialt missanpassad. jag hade inte så mkt ork att prata. men tkr om er ändå :) håhå. jaja, bekännelser... pappa o mamma, eftersom ni nu ändå läser här, jag vet. tkr om er ;)

men nu mår jag som sagt bra, har kollat på hockeyn med pappa o ätit suverän mat! :) linköping vann, hehe. där fick pappa, vägrar hålla på samma lag som honom. annars håller jag på frölunda, men de vill jag inte kommentera i år. sen kollade jag på två filmer o nu är jag trött trött trött, sängen känns otroligt lockande må jag säga. imorrn ska jag hem till falköping igen, trevligt! :D o så ska jag o papi till borås först o sen christina, mys. ska försöka övertala henne att hon har tur som får åka till spanien o att jag skulle dö för att få göra det. men hey, vadå, det är ju varmt i sverige ? okej.. nu är det snö, HATAR snö. brrrr.

so long, take care.


Postat av: sofia

hej min lilla Linn !! =)
Jag tycker i alla fall att det är roligt att du kommer tillbaka till det älskade Falköping!!! <3 haha .. plus att vi nu bjuder på lite snö kan ju inte skada.. vem säger nej till ett snöbollskrig !! :P haha
puss på dig

2007-04-09 @ 09:53:31
URL: http://sofiabjorndahl.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!