kiss me out of desire.

livet är allt bra knasigt ibland alltså. men men, jag tycker om det rätt mkt ändå ;) i helgen har det vart volley2000, så har tillbringat en hel del tid i stenstorp sittandes i en kiosk med sofie o bilger. jaja, det var helt okej. sen på kvällen kom vikki o johanna, vilket var dagens höjdpunkt! o länki var också här! :)

så var det fest som var trevlig. sen söndag fyllde jag år, var trött som vbara den. Folk hade fått för sig att vi skulle dygna, den enda som lyckades var lisa t men hon lyckades även somna på toaletten sen. hahaha:)

födelsedagen var trevlig, papi, bror o co var här med tårta o paket så det var mys. fick en kamera! :D tack pappa! sen på fredag blir det j-sm i gvd, ska inte spela men ska dit med volleybollarna. lovisa m.fl ska sova hos mig :D tjuhu! o så ska jag träffa mamma o äta smörgåstårta! :D

maybe i'm amazed by you.



Postat av: Carina

linn linn linn.. :)

2007-05-02 @ 12:26:26
URL: http://carinabrandbu.blogg.se
Postat av: Lisa

tihi. var man så knasig att man dygnade ;P ojoj, men den kvällen var roligrolig iafl :), morgondagen var dock inte lika kul ;P

2007-07-24 @ 13:22:38
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!