april, april underbara månad. :)

jaha ja, så vart man hemma nu igen. :) alltid lika trevligt, tro det eller ej men ibland är det faktiskt väldigt skönt att komma hem till den här lilla hålan. haha, fast det går inte alls särskilt länge innan mami o papi börjar tjata på mig. snark. jag har ju lov, jag kan ju inte tänka på allt?

var i parken i fredags, hade lite förfest med folk här. trevligt! carro var på besök med vilket var ännu trevligare, så fredagen o lördagen spenderades med att umgås med henne. på kvällen blev det fjollfilm med tjejerna o vi svimmade tio ggr om allihop. är man tjej så är man, o ännu viktigare är man fjolla så är man. :) haha. det var iaf trevligt.

sedan dess, inte hänt mkt. tränade lite idag vilket var roligt. sen vart jag hos tandläkaren i morse med och fan vad jag hatar det. jävla idioter(ursäkta). men ärligt talat, jag var typ försökskanin på deras nya tekniska digitala utrustning och de hade otroligt svårt att dölja sin förtjusning över denna apparat. jag däremot hade svårt att dölja min motvilja till att ha den där tjocka plastsaken i munnen. jag hatar det, fick panik o höll på att spotta ut hela pluppen vilket i sin tur gjorde så att tandsköterskan fick panik och nästan skrek till mig att tappa inte den i golvet den är värd 52 000 kronor. jaha, tänker jag. vafan, här sitter jag med 52 000 i munnen när den där andra grejen funkat precis lika bra och de här 52000 kronorna kunde väl ha gått till ngt mkt bättre ? den gjorde ont iaf, speciellt när hon skulle ta kort långt fram i munnen och jag sa klart o tydligt till henne att jag inte kunde bita ihop munnen när den var där. tror ni inte hon försöker trycka ihop käken på mig då?! FAN! blev skitsur. men det positiva var iaf att hon tyckte att ja skötte mig bra och jag hade inga hål. tjuhu! :)

emma o jag har lallat runt i samhället idag i brist på annat att göra. det var trevligt, hittade inget men iaf. tryckte i oss lite onödigheter på linnéa och sen så köpte vi ytterligare lite på konsum. feta ska man vara! :) såg en massa underbara skor på skocompaniet och fick ångest för att jag är femtiotvå meter lång med båtar till fötter, men det gick över rätt snabbt och jag kom fram till att jag måste hitta några vårskor snart. jag är kär i allt som är rött. röda skor, väskor, t-shirts, naglar. ALLT! men det var som vanligt roligt att umgås med P, hon är alltför söt hon.

april med, älskar april. det är vår när det är april och jag fyller år med, kan ju knappast bli bättre? min bror lyckades lura mig igår med, att han o emelie ville ha med mig o en kompis till liseberg en helg. jag blev asglad för att min bror var så trevligt, men sen visade det sig till min besvikelse bara vara ett ruttet aprilskämt.. fan. haha. själv lyckades jag inte lura en enda människa. jag är inte så värst bra på sånt där.

ta hand om er folks!

" Where I come from, having a dream doesn't make you smart. Knowing it won't come true ... that does. " -ryan


Postat av: mamma

Är vi verkligen så tjatiga och eländiga????

2007-04-05 @ 14:11:16

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!