Words can't say

Helgen kortfattat: Valborg, chillfredag & papi kom och lyckades sitta sönder min  säng, Svedala provspelade, Sösdala, bowling, körde över en hare (jag är hemsk!)  promenader, glass, mys.

Veckans måste&borde: PLUGGA!!







Postat av: carrie

du har mitt stöd härifrån växjö,

angående plugget.



när kommer du hem nästa gång? hehe du kan ju få din födelsedagspresent i sommar annars, efter studenten, hehe.

2009-05-06 @ 14:36:22
Postat av: Anonym

hmmmmm...du får de att låta som om jag SATT sönder sängen, så VAR det INTE............

2009-05-06 @ 21:51:22
Postat av: Anonym

Körde du över en hare?!

2009-05-11 @ 16:52:19

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!