Ta min hand jag följer dig vi ska åt samma håll


Ja, helgen bestod av en förlust som jag helst vill glömma. Men sedan blev lördagen mkt bättre, jag och Lisa var iväg och kollade på Winnerbäck. Självklart hade vi inte planerat ngt, så det blev lite smått panik när vi insåg att vi var tvungna att äta, försöka hitta ett tåg/buss som kunde ta oss till Örebro och hinna fixa oss. Men allting fixade sig tillslut och vi var i precis lagom tid. Winnerbäck var precis så mkt kung som jag hade förväntat mig och lite till. Helt underbart var det! :)

Resten av helgen spenderades med att se på ännu lite volleyboll och sedan mysa i riktig L&L- anda!

En dag kvar i skolan nu, sen har jag lite jullov. Fick tre dagars jobb efter nyår också, vilket innebär lite extra klirr i kassan. Mycket välkommet! :)







Postat av: lisa

vilka fina bilder ;) haha. looove <3

2009-12-17 @ 17:11:22
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!