there are certain people, you just keep coming back to.

Först och främst skulle jag vilja säga GRATTIS VIKKI! människan har tagit körkort, woohooo, är så stolt över dig vännen :P haha. YES YES YES, nu vet jag vem jag ska ringa om jag behöver skjutsas ngnstans. Hoppas det är min tur snart också :) imorrn blir det halkkörning, så ännu ett steg närmare körkortet. :)

Annars, försöker plugga lite tyska. Men det går inte speciellt bra, jag tror att jag omedvetet tror att det redan är sommarlov. För jag orkar inte bry mig längre. Det känns så himla meningslöst, speciellt när det finns tusen andra roliga saker att hitta på. Som att sitta här tillexempel.

En positiv sak dock, är att jag bara har en riktig, vanlig tisdag om man bortser från idag då. Det borde jag nästan fira! Snart tillbaka till skolan, chilla på latinen hoppas jag. Sen chilla på idrotten, chilla på svenskan och sen måste jag nog jobba lite på geografin idag. Suck. Sen döden( dvs. tyskan) och sen träning. Sen det viktigaste på hela dagen; Gossip Girl & Desperate Housewives. ! :)

ge mig något att tro på.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!