sommarlängtan!

Veckan har varit helt underbar. Iallafall om man ser till vädret, det har vart stekarvecka! Men sen är skolan så jävla tråkig så jag håller på att dö. 5 veckor kvar men ändå känns det som om man har tusenmiljoner saker att göra och tiden räcker inte till. Sen orkar jag inte bry mig så värst mycket heller, vilket inte är så bra med tanke på att jag har slutprov i latin B imorn och det är enda provet vi har på hela kursen...

Helgen var hursomhelst underbar, var hemma o stekte tillsammans med mami, lillasyster och mormor&morfar som var på besök :) blev även en del beachlirande tillsammans med min käre storebror och hans vänner vilket både var trevligt och underhållande.

Saker att längta till:

- barca! nu är det 2 ynka veckor kvar.
- sommarlovet och förhoppningsvis stekarlovet? ;)
- pengar (vilket blir att jag längar till att jobba, vilket jag kanske inte gör)
- mammas nya miljöbil, förhoppningsvis har jag ett litet körkort då så att jag kan glassa runt lite!
- turklandet med emma o malin
- midsommar m. volleybollarna
- gislavedsvännerna
- beachmagen ( som jag förmodligen kommer att längta till hela mitt liv o aldrig lyckas med men ändå)
- Mr. Right/ Mr. jagvillhadetlitetrevligt,tack! (ingen desperation här inte, inte alls)
- HAVET! (utan alla äckelmaneter förstås)



Postat av: Karin

Jag längtar ocksååååå!
Men snartsnartsnart, sommar och soool! faaan va skönt det ska bli, och va bäst vi ska ha det

2008-05-12 @ 13:07:03
URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: lisa

vadå linn hjärtar väl maneter?
;O;O eller? :D

2008-05-19 @ 20:44:09
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!