Español

försov mig. sov lite till, sov ännu lite till och sov en stund till. Tills jag tvingade mig själv att gå upp och plugga och äta. Så jag åt, och så åt jag lite till, sen ringde jag mamma och sen pappa och sen ringde jag körskolan. Och så tänkte jag att jag borde verkligen plugga nu, men då klädde jag på mig istället och nu sitter jag här och har nationell uppsatsskrivning i spanska om 45 minuter och jag har fortfarande inte pluggat in det man ska. Fast jag får väl gå på magkänslan antar jag och lexikonet. haha.

I helgen vart jag på Jassis 20 års/lag fest vilket var super! Grattis Jassi! Annars har jag kollat på hockey, chillat och ja, mest chillat som sagt. Sen skulle jag ha med mig min resväska upp till falköping, så pappa var snäll och skjutsade till jönköping. Men vi missade första tåget med några sekunder! Precis när vi fått ut väskorna ur bilen börjar tåget rulla, jag menar vad är oddsen ?

well, 1 vecka kvar nu. Geeeez!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!