BYE BYE SWEDEN!

YEEES! om sisådär en timme drar vi till BARCELONA! lyckan är total! :D

helgen har spenderats i solen på balkongen på Wetterlin, som förövrigt är The place to be när det är sol. Jag o lovan har stekt förfullt! Kan hända att jag överskattade min hudtyp. Och på något konstigt vänster trodde jag att mina axlar skulle tåla solen mer än vad mina armar gjorde, så mkt riktigt smörjde jag lovan in mina axlar för att senare på kvällen upptäcka mina bruna(nåja någorlunda bruna iaf) axlar och mina ILLröda armar med tre fingrar på. Det var något när man skulle ut senare på kvällen! not ! haha.

Nä, nu är det dags att lägga ner det allra sista, then I'm out of here!

so loong suckers :P



Postat av: karin

Ha det BÄST!
I will miss you guys

2008-05-27 @ 15:04:04
URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: papsi :)

ha de gött tösen. kram Papsi

2008-05-27 @ 15:42:49

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!