Bruna ben är bra!

så är det äntligen torsdagkväll igen. Äntligen och äntligen, det är iofs inte så himla roligt när man har ett grammatikprov i tyska på fredagsmorgonen. Men ändå, jag längtar nästan tills jag gjort provet bara för att slippa ha det framför mig! Så sen, imorrn när jag har gjort provet då är det fredag på riktigt! Och det är en fredag utan träning och bara massa mys med mina gulingar. En av dom är Lovi, som jag nuförtiden är flitig datorlånare av. Min egen dator, lr rättare sagt mitt internet, fungerar inte och jag har ingen aning om varför och är alldeles för lat för att göra ngt åt det.

I helgen är det fixarhelg inför Barcelona, (5 DAGAR!) det är väskor som ska packas, tvätt som ska tvättas, ben som ska trimmas,  lovis fransar ska fixas, eventuell tripp till gbg , naglar som ska fixas. HAHHA okej, kanske inte riktigt så överdrivet, men nästintill. Jag o Lovisa är mer än taggade! Dessutom blir det nog schlagerkväll hos emelie. Trots att hela kroppen säger nej till att se på detta elände, ger jag efter för mina vänners skull.

Halkan avklarad också. Körde med ingen mindre än Issa, vilket var skitkul! :) haha

men nu är det nog lite tyska / ojjagråkadesomnasomalltid

ciao!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!